DTX

DTX

DTX to kanał dla młodych mężczyzn, dla których najlepszym sposobem spędzania czasu wolnego jest bycie w centrum najbardziej ekscytujących wydarzeń. DTX jest męski, śmiały, bystry i dowcipny, czasami szokujący, bezwstydny i niepoważny – oglądając go mężczyźni mogą się zrelaksować i być po prostu sobą.

Prezentowane na kanale serie przenioszą widzów do świata rządzonego przez adrenalinę i prędkość, z dodatkiem „wysokooktanowych” emocji. Jednak kanał zapewnia nie tylko wrażenia spod znaku „Turbo”. To także bardziej życiowe tematy, którym poświęcone są programy związane
z męską kuchnią, zarabianiem pieniędzy czy ekstremalnym wędkowaniem – czyli właśnie „Xtra”.

Kanał jest w ofercie wszystkich platform cyfrowych
i największych sieci kablowych, m.in. Cyfrowy Polsat, nc+, UPC, Multimedia, Vectra, Netia, Inea, Toya.

DTX jest częścią 10-kanałowego portfolio Discovery Media (obok Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Life, Discovery Historia, TLC, ID, Animal Planet, Eurosport 1, Eurosport 2) oferując

Od 17 wrzesnia w monitoring NAM kanal obecny jest pod nazwa: DTX.

discovery turbo

zasięg techniczny

18 406 809

zasięg dzienny

721 944

zasięg tygodniowy

2 888 430

zasięg miesięczny

6 037 606

dostępność kanału

Cyfrowy Polsat, nc+, Vectra,
Multimedia, UPC i większość pozostałych
sieci kablowych

Zródło: NAM Polska,
luty 2015, Wszyscy 4+

images
13

co nas
wyróżnia

Prędkość, adrenalina i mocne wrażenia.

prezentacja
discovery
turbo xtra

14

grupa
docelowa

Mężczyźni 16-49, którzy lubią się pośmiać, są towarzyscy i pewni siebie. Oglądanie DTX sprawia im przyjemność i ich relaksuje.

co zyskują
widzowie

Turbo doładowaną rozrywkę.

11
14

zobacz również

ramówka

premiery
miesiąca

prezentacja
kanałów

tagi

oferta telewizyjna rozwiazania niestandardowe aktualności materiały do pobrania