Kampanie
międzynarodowe

Discovery Networks International oferuje aktywności komercyjne w 209 krajach na całym świecie.

Gromadzimy przed telewizorami ponad 1.7 miliarda widzów – oddając tym samym do dyspozycji Klientów czas reklamowy oraz niestandardowo czas programowy.

Oferujemy 28 kanałów tematycznych skierowanych do mężczyzn i kobiet.

Polecamy także 5 stacji ogólnokrajowych – FREE TO AIR – na największych europejskich rynkach, oglądanych przez ponad 93 miliony ludzi!

STACJE Kierowane
do widowni męskiej:

W Niemczech (dostępny w 87% niemieckich domów - 18 milionów widzów), we Włoszech (84% włoskich gospodarstw domowych - 11 milionów widzów).

W Hiszpanii (41% społeczeństwa - 19 milionów widzów).

W Wielkiej Brytanii (85% brytyjskich gospodarstw domowych- 14 milionów widzów).

Stacje lifestylowe kobiece:

We Włoszech (24 miliony widzów).

W Wielkiej Brytanii (6 milionów widzów).

Jesteśmy spółką globalną, lecz z roku na rok coraz bardziej lokalizowaną nadając i planując kanały z rodziny Discovery w wybranych krajach. W regionie CEEMEA nadajemy 147 wydzielonych sygnałów w 45 językach.

Od dwóch lat biuro w Warszawie jest centralą rynku CEEMEA – ponad 105 krajów.

Rozwinięciem globalnej oferty telewizyjnej jest oferta serwisów internetowych. Każdego miesiąca strony
z rodziny Discovery generują 170 milionów odwiedzin.

W dobie mediów społecznościowych odgrywających coraz większą rolę w życiu grup docelowych reklamodawców uzupełnieniem oferty stron Discovery są aktywności w portalach Facebook, Twitter czy Youtube.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szczegółową argumentowaną badaniami.

PREZENTACJA OFERTY

DOSTępne regiony
oraz kanały

oferta
telewizyjna

7
9

oferta
internetowa

rozwiązania
niestandardowe

10
11
12
17
18
19
20

tagi

oferta internetowa oferta telewizyjna rozwiązania niestandardowe