o nas

bogate portfolio

Klienci Discovery Media mają do dyspozycji bogaty wachlarz rozwiązań niestandardowych form komunikacji na dziesięciu kanałach telewizyjnych należących do Discovery Networks: Discovery Channel, DTX, Discovery Science, Discovery Life, Discovery Historia, TLC, ID, Animal Planet, Eurosport 1 i Eurosport 2.

3
4
5

NIESTANDARDOWO I KREATYWNIE

Wykorzystując siłę marek z portfolio Discovery szukamy dla wspólnej współpracy zoptymalizowanych rozwiązań komunikacji.
Standardowo przekraczamy granice naturalnego środowiska telewizji skupiając się na całym spektrum działań i wielu platformach komunikacji.

1
1
1

Kalendarium
najważniejszych
wydarzeń Discovery Media

2015 (luty)

Włączenie Discovery Life
do oferty sprzedażowej

2014 (wrzesień)

Włączenie Animal Planet HD
do oferty sprzedażowej

2013 (wrzesień)

Włączenie DTX
do oferty sprzedażowej

2012 (marzec)

Włączenie ID do oferty sprzedażowej.

2011 (czerwiec)

Włączenie do oferty kanału
Discovery Historia

2010 (październik)

Wprowadzenie na polski rynek marki TLC, dołączenie TLC do oferty sprzedażowej.

2009

Włączenie do oferty sprzedażowej kanału Discovery Travel& Living, powstanie zespołu Brand Partnership, odpowiedzialnego za sprzedaż oferty niestandardowej

2007

Rozwój oferty Discovery Media – dołączenie Discovery Science
i Discovery World do oferty komercyjnej

2003

Discovery Media Polska –wyłonienie odrębnej struktury i marki Discovery Media

1

2000

Otwarcie do sprzedaży reklamowej Discovery Channel i Animal Planet

2000

Powołanie w ramach Discovery Networks pierwszego polskiego zespołu sprzedaży czasu antenowego
kanałów tematycznych, oferującego czas antenowy w oparciu o wskaźnik CPT

1

TAGI

oferta telewizyjna oferta internetowa case study rozwiazani niestandardowe kontakt