Rozwinięciem oferty telewizyjnej jest oferta reklamy internetowej, umożliwiająca interakcję
z widzami.

Oferowane formaty reklamowe pozwalają na skuteczną realizację celów kampanii – od wizerunkowych, po angażujące i budujące sprzedaż.

W portfolio serwisów internetowych znajdują się lokalne
i globalne strony kanałów telewizyjnych oraz portale wiedzy i serwisy tematyczne, zapewniając dotarcie do polskich użytkowników.

DiscoveryChannel.pl, DiscoveryScience.pl
Grupa docelowa: mężczyźni w wieku 16-49

TLCPolska.pl, IDPolska.pl
Grupa docelowa: kobiety w wieku 16-49

W zależności od celów i potrzeb oferujemy standardowe formaty display oraz innowacyjne rozwiązania internetowe:

  • Leaderboard
  • Skyscraper
  • MPU
  • Preroll
  • Push-Down Banner
  • Home Page Skinning
  • Customized Microsite
  • Social TV
dowiedz się więcej

oferta
telewizyjna

7
9

rozwiązania
niestandardowe

kampanie
międzynarodowe

10
11
12



materiały do pobrania

specyfikacje
techniczne

tagi

kampanie miedzynarodowe rozwiązania niestandardowe oferta telewizyjna intel kontakt