facebook discovery
tlc

TLC dociera do 200 mln gospodarstw domowych
w 170 krajach na świecie i jest najbardziej powszechnym kanałem lifestylowym skierowanym do kobiet w płatnej telewizji. TLC akceptuje
i pokazuje w kobietach wszystko to, co czyni je
w życiu szczęśliwymi.

Odkrywa radość i pozytywne nastawienie do świata, pewność siebie, niezależność oraz autentyczność płci pięknej. Ten kanał to doskonały wybór dla kobiet, które szukają inspiracji i doceniają wielorakie aspekty życia, same nieustająco starając się znaleźć harmonię pomiędzy ich codziennymi obowiązkami, a potrzebą ucieczki i relaksu.

zasięg techniczny

20 625 312

zasięg dzienny

1 067 097

zasięg tygodniowy

3 583 810

zasięg miesięczny

6 748 941

dostępność kanału

Cyfrowy Polsat, nc+, UPC,
Multimedia, Vectra i wiekszość
pozostałych sieci kablowych

Zródło: NAM Polska,
luty 2015, Wszyscy 4+

images

co nas
wyróżnia

Inspiracje i pomysły na życie, zamiast gotowych rozwiązań.

13
14

grupa
docelowa

Kobiety, które są ciekawe świata.

co zyskują
widzowie

Rozrywkę odzwierciedlającą złożoność kobiecego ‘ja’.

11
moc odkrywania
14

zobacz również

ramówka

premiery
miesiąca

prezentacja
kanałów

tagi

kontakt case study rozwiązania niestandardowe oferta internetowa kampanie miedzynarodowe